Beneficii Oriflame

Reprezentant oriflame beneficii

 

 

    • Ce presupune un cont de reprezentant oriflame beneficii??

    reprezentant oriflame beneficii

    Să fii reprezentant Oriflame, înseamnă să ai un cont, valabil 3 luni de zile, timp în care să dai când dorești comandă și evident, de ce sumă dorești. NU ești obligat să plasezi lunar comenzi!

    • Cum se face înscrierea? 
    Completezi formularul, iar un consultant te va contacta în maxim 2 ore pentru a-ți face contul.
    • Înscrierea costă? 
    Nu, înscrierea este gratuită!
    • Cum primesc catalog? 
    Catalogul se trimite imediat după ce îți este făcut contul. Ajunge la tine în maxim 72 de ore.
    • Ce avantaje am daca devin client direct Oriflame?
    Toate avantajele de reprezentant oriflame le găsești aici. Cât despre cadouri, am vorbit pe larg despre ele aici.
    • Cum plasez comanda?
    E normal să nu te descurci la început. De aceea, ai parte de tot sprijinul nostru la plasarea comenzii. Te învățăm să-ți plasezi singur comanda sau daca ai probleme, o putem plasa noi. Ca idee, în momentul în care îți facem contul de client direct, tu primești pe e-mail un cod de client și o parolă. Cu acestea vei putea intra în contul tău, adăuga produsele în coș (introduci codul fiecărui produs și numărul de bucăți) și selecta adresa de livrare. reprezentant oriflame beneficii 
    • În cât timp ajunge comanda?
    Toate comenzile ajung în 3 zile lucrătoare, indiferent de perioada anului în care ne aflăm sau valoarea comenzii.
    • Cât costă livrarea?
    Indiferent de localiatatea unde selectezi să fie livrată comanda, livrarea costă 7 lei.
    • Banii de livrare îi plătesc la curier?
    Nu! Livrarea este trecută pe factură, nu trebuie să plătești separat livrarea!
    • Când trebuie să plătesc comanda?
    Prima comandă se plătește în momentul în care îți sunt livrate produsele, la curier. La următoarele comenzi, beneficiezi de 18 zile la plata facturii.
    • Unde găsesc termenul de plată?
    Pe factură este trecută data scadentă a facturii.
    • Unde pot plăti factura?
    Plata numerar la:
    –    Oficiile postale ale CN Posta Romana, in baza facturii, prin scanarea
    codului de bare si nu prin mandat postal
    –    La orice agentie CEC
    –    La terminalele PayZone, PayPoint, QIWI si ZebraPay
    –    La orice sucursala BRD, in contul colector deschis de Oriflame
    –    La orice sucursala Garanti Bank, in contul colector deschis de Oriflame
    Plata prin intermediul cardurilor de debit sau credit:
    –    La orice sucursala Garanti Bank, in contul colector deschis de Oriflame
    –    La orice ATM Garanti Bank, folosind aplicatia Oriflame predefinita in
    sistemul bancii (Atentie: Puteti folosi ORICE card emis de ORICE banca!)
    –    La orice punct de lucru Oriflame din orasele Bucuresti, Craiova, Iasi
    Dacă vreau să renunț la cont, cum procedez?
    Contul expiră automat după aproximativ trei luni și nu este necesară nici o solicitare ulterioară!
    • Dacă mi-a expirat contul și vreau să-mi fac din nou cont, cum procedez?
    Pentru reînscriere se fac din nou procedurile anterioare.
    Se face un nou cont completâd formularul de mai jos.