Reprezentant oriflame beneficii
-
Ce presupune un cont de reprezentant oriflame beneficii??
Să fii reprezentant Oriflame, înseamnă să ai un cont, valabil 3 luni de zile, timp în care să dai când dorești comandă și evident, de ce sumă dorești. NU ești obligat să plasezi lunar comenzi!
- Cum se face înscrierea?
Completezi formularul, iar un consultant te va contacta în maxim 2 ore pentru a-ți face contul.
- Înscrierea costă?
Nu, înscrierea este gratuită!
- Cum primesc catalog?
Catalogul se trimite imediat după ce îți este făcut contul. Ajunge la tine în maxim 72 de ore.
- Ce avantaje am daca devin client direct Oriflame?
Toate avantajele de reprezentant oriflame le găsești aici. Cât despre cadouri, am vorbit pe larg despre ele aici.
- Cum plasez comanda?
E normal să nu te descurci la început. De aceea, ai parte de tot sprijinul nostru la plasarea comenzii. Te învățăm să-ți plasezi singur comanda sau daca ai probleme, o putem plasa noi. Ca idee, în momentul în care îți facem contul de client direct, tu primești pe e-mail un cod de client și o parolă. Cu acestea vei putea intra în contul tău, adăuga produsele în coș (introduci codul fiecărui produs și numărul de bucăți) și selecta adresa de livrare. reprezentant oriflame beneficii
- În cât timp ajunge comanda?
Toate comenzile ajung în 3 zile lucrătoare, indiferent de perioada anului în care ne aflăm sau valoarea comenzii.
- Cât costă livrarea?
Indiferent de localiatatea unde selectezi să fie livrată comanda, livrarea costă 7 lei.
- Banii de livrare îi plătesc la curier?
Da! Doar pentru primele trei comenzi. Se poate achita cu cardul în momentul în care este plasată comanda sau ramburs (achitați la curier banii când vă este livrat coletul).
- Când trebuie să plătesc comanda?
Prima comandă se plătește în momentul în care îți sunt livrate produsele, la curier. La următoarele comenzi, beneficiezi de 18 zile la plata facturii.
- Unde găsesc termenul de plată?
Pe factură este trecută data scadentă a facturii.
-
Unde pot plăti factura începând de la comanda nr 4?
Plata numerar la:
– Oficiile postale ale CN Posta Romana, in baza facturii, prin scanarea
codului de bare si nu prin mandat postal
– La orice agentie CEC
– La terminalele PayZone, PayPoint, QIWI si ZebraPay
– La orice sucursala BRD, in contul colector deschis de Oriflame
– La orice sucursala Garanti Bank, in contul colector deschis de Oriflame
Plata prin intermediul cardurilor de debit sau credit:
– La orice sucursala Garanti Bank, in contul colector deschis de Oriflame
– La orice ATM Garanti Bank, folosind aplicatia Oriflame predefinita in
sistemul bancii (Atentie: Puteti folosi ORICE card emis de ORICE banca!)
– La orice punct de lucru Oriflame din orasele Bucuresti, Craiova, Iasi
Dacă vreau să renunț la cont, cum procedez?
Contul expiră automat după aproximativ trei luni și nu este necesară nici o solicitare ulterioară!
-
Dacă mi-a expirat contul și vreau să-mi fac din nou cont, cum procedez?
Pentru reînscriere se fac din nou procedurile anterioare.
Se face un nou cont completâd formularul de mai jos sau sună la 0752671113.