Intrebari frecvente

  • Ce presupune un cont de client direct?
Să fii client direct Oriflame, înseamnă să ai un cont, valabil 3 luni de zile, timp în care să dai când dorești comandă și evident, de ce sumă dorești. NU ești obligat să plasezi lunar comenzi!
  • Cum se face înscrierea? 
Completezi formularul, iar un consultant te va contacta în maxim 2 ore pentru a-ți face contul.
  • Înscrierea costă? 
Nu, înscrierea este gratuită!
  • Cum primesc catalog? 
Catalogul se trimite imediat după ce îți este făcut contul. Ajunge la tine în maxim 72 de ore.
  • Ce avantaje am daca devin client direct Oriflame?
1. Ești propriul tău șef! Nimeni nu te va stresa să plasezi comenzi! Vei plasa doar când dorești!
2. Reduceri: La Oriflame câștigi bani încă de la prima comandă! La fiecare comandă plasată vei avea parte de reduceri de până la 40%.
Reducerile încep de la 70 de lei, unde ai 23% reducere. Așa că în cazul în care îi cumperi produse pentru tine de 70 de lei, plătești 54!
70 lei- 299lei, ai 23% reducere; 
300 lei- 599lei, ai  30% reducere; La 300 de lei, îți rămân 90 de lei.
600 lei, ai 40% reducere; la 600 de lei, îți rămân 240 de lei.
3. Cadouri: Plasează o comandă de 150 de lei și primești automat crema Milk and Honey cu 5 lei! Ficare comandă plasată, îți va aduce un cadou!
  • Cum plasez comanda?
E normal să nu te descurci la început. De aceea, ai parte de tot sprijinul nostru la plasarea comenzii. Te învățăm să-ți plasezi singur comanda sau daca ai probleme, o putem plasa noi. Ca idee, în momentul în care îți facem contul de client direct, tu primești pe e-mail un cod de client și o parolă. Cu acestea vei putea intra în contul tău, adăuga produsele în coș (introduci codul fiecărui produs și numărul de bucăți) și selecta adresa de livrare.
  • În cât timp ajunge comanda?
Toate comenzile ajung în 3 zile lucrătoare, indiferent de perioada anului în care ne aflăm sau valoarea comenzii.
  • Cât costă livrarea?
Indiferent de localiatatea unde selectezi să fie livrată comanda, livrarea costă 7 lei.
  • Banii de livrare îi plătesc la curier?
Nu! Livrarea este trecută pe factură, nu trebuie să plătești separat livrarea!
  • Când trebuie să plătesc comanda?
Prima comandă se plătește în momentul în care îți sunt livrate produsele, la curier. La următoarele comenzi, beneficiezi de 18 zile la plata facturii.
  • Unde găsesc termenul de plată?
Pe factură este trecută data scadentă a facturii.
  • Unde pot plăti factura?
Plata numerar la:
–    Oficiile postale ale CN Posta Romana, in baza facturii, prin scanarea
codului de bare si nu prin mandat postal
–    La orice agentie CEC
–    La terminalele PayZone, PayPoint, QIWI si ZebraPay
–    La orice sucursala BRD, in contul colector deschis de Oriflame
–    La orice sucursala Garanti Bank, in contul colector deschis de Oriflame
Plata prin intermediul cardurilor de debit sau credit:
–    La orice sucursala Garanti Bank, in contul colector deschis de Oriflame
–    La orice ATM Garanti Bank, folosind aplicatia Oriflame predefinita in
sistemul bancii (Atentie: Puteti folosi ORICE card emis de ORICE banca!)
–    La orice punct de lucru Oriflame din orasele Bucuresti, Craiova, Iasi
Dacă vreau să renunț la cont, cum procedez?
Contul expiră automat după aproximativ trei luni și nu este necesară nici o solicitare ulterioară!
Dacă mi-a expirat contul și vreau să-mi fac din nou cont, cum procedez? Pentru reînscriere se fac din nou procedurile anterioare. Se face un nou cont completâd formularul.(link de inscriere).